четвер, 26 липня 2012 р.

Моя система позбавлення від нікотинової залежності

Коли цигарка стане фатальною - це лише питання часу...
Можливо, це звучить надто самовпевнено, але я справді хочу запропонувати спосіб кинути курити. Та для початку вважаю за потрібне сказати, що сам являюсь активним курцем (приблизно пачка цигарок в день) ось уже 5 років… Почав (конкретно) ще в університеті. В армії остаточно «закріпив» за собою статус курця. На даний момент продовжую курити.

Всього мною було здійснено три спроби кинути курити. Всі вони увінчалися провалом. Але сьогодні розумію одне: куріння має куди більше «мінусів», аніж «плюсів». Я два рази перечитував книгу Аллена Карра «Легкий спосіб кинути курити» [Якщо ви її не читали – обов’язково прочитайте! (скачати можна тут)]; слухав і дивився лекції про шкоду куріння професора В.Г. Жданова (також обов’язково ознайомтеся); читав С.М. Зайцева («Дзеркало для курця») і ще багато чого… Не вийшло…

Я зараз не буду писати про колосальну шкоду, яку завдає нам куріння. Я не буду доводити наскільки це дороге «задоволення». Я також не стану навіть пробувати говорити про те, що саме по собі куріння – неприродний процес, і, що як соціальне (хоча краще сказати антисоціальне) явище штучно підтримується на найвищих державних рівнях. Ви і самі прекрасно про все це знаєте. Або, при бажанні, зможете легко дізнатися. Забіжу трішки вперед і скажу, що запропонований мною спосіб не опирається на силу волі. Вірніше, не тільки на неї. Ви ж самі прийняли рішення припинити «дихати через фільтр»?! А це вже, саме по собі, вольове рішення.

А який "приємний" у них запах...
Я дуже не люблю, коли хтось говорить (особливо якщо сам не курець): «Та, в тебе просто немає сили волі! От сказав собі – не курю – значить не курю. От і все.» Думаю, коли би ця людина покурила (стабільно) років три, вона би так не говорила. Хоча тільки за те, що вона цього не робила (не палила) її не можна не поважати. Припинити смоктати цю «мерзоту» можна, але, вважаю, що робити це треба поступово.

Ну, досить цієї демагогії – перейдемо до самої системи.

Увесь процес буде розділений на декілька етапів. Все це досить умовно і кожен може сам вибирати період кожного етапу, але основних положень треба дотримуватися. Починаючи з завтрашнього дня я сам почну опробовувати систему.

Отже, перший етап. Я вирішив для себе, що він буде тривати два тижні (27 липня – 10 серпня). В цей період продовжуємо курити, однак не у звичному «режимі». Відтепер немає такого поняття «коли хочу – тоді і курю». Курити «потрібно» одну цигарку на одну годину. НІЯКИХ ВИНЯТКІВ! Сварка, дзвінок телефону, вільна хвилинка і ще сотні мотивів закурити тепер недійсні (якраз ось тут потрібна сила волі, про яку говорилося вище). Ніяких дві цигарки відразу. Неважливо з кавою це чи після обіду. Ми ж хочемо позбавитися «тріла» цього? Для більшої ясності наводжу приклад:

«Я вийшов на перекур о 9:10. Закінчив всмоктувати більше сотні отруйних речовин о 9:15. Отже, наступна сигарета може бути не раніше 10:15!!! Це дуже важливо! Якщо з тих чи інших причин я не курив до, скажімо… 12:00 це аж ніяк не означає, що я можу викурити «пропущену» цигарку. Відлік ведеться від дванадцятої години (як з самого початку). Наступна не раніше 13:05.»
В легенях має бути чисте повітря а не лайно всяке...
Ми ж не виграли своє здоров'я в карти?.. Рідним ми потрібні здорові!

Нехай цигарка стане «цінністю» (як пише Карр), але ми вже зменшимо кількість скурених цигарок. А як такої «ломки» особливо і не відчуємо.

Через два тижні обов’язково напишу про мої успіхи (іншого я навіть не розглядаю). І розпишу другий етап. Тепер цього не роблю, оскільки не відомо достовірно чи це все працює. Було би дуже чудово, якщо би хтось також почав випробовувати цю схему і відписався у коментарях. До зустрічі. Назад дороги немає! Будьте здорові!

P.S. Якщо в когось є якісь запитання – сміливо запитуйте чи критикуйте!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Сміття і рекламні тексти будуть видалятися! Будьте певні – такі речі тут не з’являться. Давайте не будемо марнувати наш час. Ненормативна лексика неприпустима!